ennblogg.blogg.se

Bob's burgers

Publicerad 2017-12-15 15:26:20 i Allmänt,

Hello!
Det blev inget mer inlägg igår som ni märkte men jag hade en bra dag hos min kompis! Jag kom hem vid 17-tiden ungefär så jag hann träffa J en stund innan han skulle ut på julbord. När han kom hem så kollade vi på ett avsnitt av Bob's burgers, en tecknad serie som är rätt kul. Finns på Viaplay och säkert på något mer ställe. 
Jag kände mig lite sorgsen på något sätt igår när jag var ensam hemma. Tänkte på all smärta som varit och det kan komma över mig ibland. Men idag vaknade jag på gott humör!
 
Imorse åkte J till Stockholm så jag följde honom till bussen. Sen fixade jag lite här hemma innan Hanna kom hit. Vi var här en stund men sen gick vi in till stan och åt lunch faktiskt. Det var mysigt och gott! Vi åt på detta stället, https://www.facebook.com/libanesiskt/ . Ett plus var att nästan allt var vegetariskt. Sen gick vi en snabbis till bokhandeln för hon ville köpa en kalender och jag kollade in en potentiell julklapp.... Sen gick vi hem och fikade. Hon har hjälpt mig att fylla i några sidor av en Sifo undersökning för jag var en av dom utvalda haha. Det är sjuukt många sidor att kryssa i men jag har dragit ut på det så jag kommer få två biobiljetter och trisslotter ifall jag skickar in den så det ska jag göra. Vem tackar nej till en belöning liksom?! 
 
Fick ett väldigt glädjande samtal tidigare idag men den karamellen suger jag på ett tag till
 
 
Ikväll ska jag som skrivet igår på en teaterföreställning och den börjar vid 19 så får se vad jag ska hitta på tills dess. Imorgon eftermiddag tänker jag åka hem till päronen och småsyskonen och troligtvis sova över där. Saknar dom men får se hur det känns imorgon. 
 
 
Jag fick en jättemysig julklapp av min kompis igår! Blev överraskad för vi skulle inte köpa till varandra.  Dom ska jag använda flitigt
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela