ennblogg.blogg.se

Dan före dan före dopparedan

Publicerad 2017-12-22 10:20:20 i Allmänt,

Godmorgon! 
Denna veckan har jag sovit lite längre faktiskt och det har varit skönt, tror jag har behövt det. 
 
Igår eftermiddag kom en kompis hit och det var jättekul så dagen blev toppen! Jag var ute på en promenix innan och det var jättefint ute och solen värmde lite, så härligt.
På kvällen mådde jag lite sämre faktiskt. Brukar kunna ignorera kroppsångesten lite men ibland blir det för mycket men det gick över senare iallafall! Det är så jobbig känsla som jag går runt med för det mesta men jag hoppas det kommer gå över någon gång. 
 
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra men jag har en liten julklapp kvar så det borde jag nog fixa och jag tänkte dammsuga också (intressant info). Sen vet jag inte om jag ska gå till gymmet en sväng, har varit lite sämre att gå dit dom senaste två veckorna men samtidigt så ska man ju bara gå dit om man vill och inte känna sig tvingad. Det är ju så skönt att promenera ute i den friska luften och solen som jag gör i princip varje dag. När Jesper kommer hem så ska vi äta först såklart sen ska vi handla lite för han ska koka knäck ikväll. Får se om vi/ jag gör något mer senare. 
 
 
Förresten jag har hittat en jullåt som jag gillar haha https://www.youtube.com/watch?v=ez2NsglJQmY
 
 
Lite spretigt inlägg men jaja, ta hand om er!
 
 
Lunchen igår blev ungefär en sån gryta jag tipsade om. Krossad tomat, vita bönor, lite grönsaker som blivit över från en annan maträtt i veckan (broccoli, champinjon) och sen hade vi en skvätt havre matlagingsgrädde som jag hällde i plus kryddor som cayennepeppar, paprikapulver och salt såklart. (Jag gillar när maten är stark!) Hade också ris över i kylen. Sånt som förmodligen annars bara hade stått tills det blivit gammalt. Det blev dessutom matlådor
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela