ennblogg.blogg.se

Ingen som väntar på mig

Publicerad 2017-12-13 08:05:32 i Allmänt, personligt,

Hello! 
Det blev inget mer inlägg igår som ni märkte. Vi var hos J föräldrar till kvällen och det var kul att träffa dom. J:s mamma hade bakat en av mina favoritkakor bara för min skull så jag fick med mig en burk hem också, så snällt! 
 
Just nu sitter jag med min kaffe mugg och har precis ätit lite frukost. Idag känner jag mig riktigt less på att bara gå hemma men det är ju bara cirka tre veckor tills jag börjar jobba så egentligen ska jag "njuta". Det är kanske svårt för er som aldrig varit sjukskrivna eller hemma ofrivilligt att förstå hur jobbigt det faktiskt kan vara. Jag har känt mig ganska ensam dessa åren. Det är inte det att jag inte har kompisar som jag kan umgås med utan jag har känt mig ledsen över att jag inte har varit del av något sammanhang. Inte behövts någonstans och ingen som har väntat på mig. Men dom här sista veckorna ska jag försöka göra till något bra och ta vara på att ha det lugnt. 
 
Dagens planer är väl inget att ropa hej för direkt haha. Jag ska tvätta och städa lite hade jag tänkt och kanske baka något, vi får se. 
 
Senare idag kommer troligtvis ett inlägg om J:s och min resa som vi gjorde i november 
 
Nu måste jag ut till tvättstugan!
 
Vi fick förutom kakorna med oss hembakat knäckebröd hem också som är så j*kla gott! 
Julfika och julfint hos Jespers föräldrar
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela