ennblogg.blogg.se

Inte så fint egentligen

Publicerad 2017-12-13 15:24:18 i Allmänt, mat,

God eftermiddag!
Jag kom hem från en långpromenad för en timme sen ungefär. Gick en lite långsammare promenad för det var så skönt att vara ute och lyssna på podd så jag ville inte komma hem för snabbt haha. Har passat på att städa lite här hemma nu för att jag kom inte på något annat att göra och jag känner mig inte så sugen på att kolla på serie/tv eller göra något jätteansträngande heller för den delen. Vi får se vad jag eller vi ska göra senare idag, någonting ska vi nog hitta på! 
 
Nu längtar jag tills Jesper kommer hem men det dröjer ju ett tag till så jag ska nog leta lite recept. Vi brukar julbaka lite hemma hos mamma och pappa med familjen men detta året hinns inte det med så alla syskon ska baka varsitt julgodis som ska vara klart på julafton. Vi får se vad jag ska göra. 
 
 
Jag bakade faktiskt en kaka i förmiddags. Jag vet inte om den kommer vara god men det tror jag. Sparade två kakor uppe och resten la jag i frysen så kanske smakar ikväll. Återkommer om receptet var bra eller inte.
 
Använde mig av detta recept; 
http://veganvrak.blogspot.se/2010/02/kokostoppar.html men jag använde kokosdryck istället och vanligt socker istället för råsocker för det var det som fanns hemma. 
 
Det "finare" området i Kalmar. Det är inte alls särskilt fin miljö, inget grönt eller liknande, så jag hade inte velat bo där oavsett hur rik jag än skulle vara
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela