ennblogg.blogg.se

Tandis

Publicerad 2017-12-14 09:50:07 i Allmänt,

Godmorgon torsdag! 
Eller jag har varit uppe ett par timmar och jag kom nyss hem från tandläkaren. Jag fick bra betyg på mina tänder så det känns skönt.
 
Jag vaknade på bra humör direkt idag så jag fick en bra start på denna dagen!
 
Dagens planer är att jag ska träffa en kompis lite senare och det ska bli roligt för det var längesen vi sågs! Ikväll ska J på julbord med sitt jobb så jag kanske går på ett pass på gymmet men får se hur jag känner senare. Imorgon åker han till sin kompis i Stockholm och ska vara där över helgen. Hanna (storasyster) är ledig imorgon så vi kanske ses en stund och på kvällen har min lillasysters klass en teaterföreställning som jag självklart ska gå på! Hon går estet på gymnasiet. Det ska bli intressant och kul. Men resten av kvällen vill jag vara ensam. 
 
 
Dom kokoskakorna jag bakade igår blev så goda! Jesper tyckte också det så jag kommer baka en omgång till. Så det rekommenderar jag om ni gillar kokos. 
 
 
Har inget mer just nu men det kommer kanske en updatering senare! 
 
Älskade katterna! Greta ser större ut än vad hon är, inte den bästa fotovinkeln... 
 

Kommentarer

Postat av: Amanda Jona [FOTOGRAF]

Publicerad 2017-12-15 09:01:09

Härligt att besöket hos tandläkaren gick bra! :)

Svar: Ja absolut :)
ennblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela