ennblogg.blogg.se

Tungt tema

Publicerad 2017-12-16 09:50:23 i Allmänt,

Hej! 
 
Gårdagens teater som min lillasyster och några av hennes klasskompisar gjorde igår var bra men ganska dyster. Dock skrek dom ganska mycket vilket jag inte gillar haha. Men dom spelade jättebra och var så duktiga! Modigt av dom också, jag hade inte vågat. Det ska bli kul i vår när Malin spelar sin sista innan hon tar studenten. Det ser jag fram emot! Känns så konstigt att lillan redan ska ta studentet, känns som om det inte var alls längesen hon var 10 år. 
 
Jag var ganska trött igårkväll men jag satt uppe en stund, åt och kollade lite på tv innan jag gick och la mig. Det känns alltid tomt att gå och lägga sig när inte Jesper är hemma men jag har sovit som en stock ändå. Jag vaknade runt sju redan.... men det blir så eftersom jag somnade typ 22.30 och jag brukar vakna efter sju-åtta timmars sömn. Ganska bra ändå att kroppen ställer in sig av sig själv.
Jag har hunnit med att äta frukost, slå in lite julklappar och lyssnar på musikhjälpen i bakgrunden. Riktigt tungt tema i år, jag swishade en liten summa, men många bäckar små..... Gör det ni med om så bara 10 kronor ifall man inte har så mycket pengar själv. 
 
Jag är inte så van att äta själv men självklart gör jag det eftersom jag inte vill leva med ätstörning. Det går inte att bli frisk och fri om man inte äter ordentligt! Dessutom är min kropp så känslig. 
 
Jag tänkte ta en lugn promenad om stund tror jag, behöver lite luft. I eftermiddag ska jag troligtvis åka över till mina päron och småsyskon. Kanske ska baka något också för att ha något att göra. Skönt att ha bröd och fika i frysen när man är sugen på det. 
 
Hoppas ni får en bra lördag! 
 
Frukost bestående av mannagrynsgröt gjord på havremjölk med banantopping och massa kanel, älskar det! Clementin och kaffe såklart
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela