ennblogg.blogg.se

Uppe med tuppen

Publicerad 2017-12-12 09:11:28 i Allmänt, träning,

Godmorgon! 
Jag vaknade med sån j*kla ångest idag också men när jag hade varit uppe cirka fem minuter så var den puts väck vilket var skönt!  Märkligt varför det är så på morgonen men jaja det försvinner ju så fort så det är egentligen inget att bry sig om.
Jag varit uppe sen 06.30 och kom nyss hem från mataffären. Dagens planer är att gå till gymmet en stund, kommer nog träna 30 minuter idag tror jag. Får se om det blir bandet eller lite stryrketräning. Jag är svag och känner att jag behöver styrketräna men det är inte så roligt att göra det själv faktiskt. När J har slutat jobba så ska vi ta bussen till hans föräldrar och hälsa på. Det ska bli trevligt!
Yes det är det som jag hinner med att göra idag. 
 
Vi bakade som skrivet en kladdkaka igår och den blev minst sagt kladdig... men god! Jag ångrar oftast efteråt när jag tar en bit till för det är så mäktigt men sååå gott men det blir ju egentligen inte godare bara för att man äter mer. Konstigt man tänker om det där. 
 
Det är kul att se att det är några som läser men man undrar ju självklart vilka det är hehe. 
 
Jag kanske updaterar lite senare!
 
 
Hercules (även kallad Kulan så ni vet) var så mysig igårkväll när jag skulle sova
Förvirrande vilken affär jag handlade på va? Det är viktigt att spara på naturen så återbruka era kassar när ni handlar!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela